Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 stycznia 2017

Dwie strony.....

          Dzieci tak szybko wyrastają z ubrań...

      I tak oto robiąc ostatnio porządki w szafie, wpadła mi w ręce rzecz o której zupełnie zapomniałam... 

      Gdy starszy syn pojawił się na świecie, dostał w prezencie bluzę,  która okazała się dla mnie prawdziwym odkryciem, bo 
 jakoś wcześniej nie spotkałam się z czymś takim - nie miałam pojęcia że ubrania mogą być dwustronne :)

       Na początku zastanawiałam się jak to w ogóle jest zrobione, bo muszę przyznać, że dość trudno było znaleźć miejsce połączenia obu części bluzy...sprytnie to rozwiązali, gdyż miejsce to, po obu stronach wyglądało niemal identycznie co do złudzenia przypominało wzór kroju. 


Mój syn bardzo lubił tę bluzę a i ja byłam zachwycona bo cenię praktyczne prezenty; )

Dzięki takiemu rozwiązaniu oszczędzamy miejsce w szafie - to raz, 
oszczędzamy pieniądze - to dwa, 
a w rezultacie mamy jakby dwie bluzy - to trzy.

 Każda strona ma swój wzór, zatem rzeczy różnią się od siebie i nikt nie powie, że ubieramy dziecko ciągle w to samo, a my nie musimy zasypywać się stosem ubrań z których maluchy i tak baaaardzo szybko wyrosną :)

Prawda, że sprytne i praktyczne? 

A i mam nadzieję,  że młodszy syn również polubi tę bluzę :) bo miło jest mieć coś nowego, ale ubrania po starszym bracie to prawdziwa gratka - z każdym wiąże się wiele wspomnień i przygód - taki rodzinny kawałek historii :)


Czy wy też spotkaliście się z podobnymi praktycznymi ubraniami?



2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas:) będzie mi miło jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza:) jeśli macie dla mnie jakieś rady bądź wskazówki chętnie się z nimi zapoznam:)